4 de gen. 2008

Benvinguda

Hola,
les noves teconologies manen en este món, i jo tot que estic enganxat a internet moltes hores al dia, -és la meua ferramenta quotidiana d'accés a la informació-, encara no m'havia decidit a pujar-me al carro de fer-me un blog personal. Era lector habitual d'alguns però suponc que per pudor o manca de temps no m'havia atrevit a llançar-me a escriure. Ara, gràcies a l'ajuda de l'amic i company Jaume, m'he decidit a fer-ho.
No tinc massa clar amb quina finalitat el gastaré, quina serà la seua periodicitat i m'espanta una miqueta el que no interesse a ningú. La qüestió és anar fent i això faig i faré.
Tot i que espere que els escrits parlen un poc de tot, de la realitat més pròxima que m'envolta i del món més global en que vivim, estic de segur que al remat les meues dèries acabaran monopolitzant la temàtica dels texts. Este benvolgut país que estimem i pel qual patim, les seues gents, la relació complicada Alacant-València, el Bloc, el valencianisme i la santissima trinitat: llengua, bandera i nació. Tractaré de defugir de tot això, i pot ser fins i tot ho aconseguisca. Bé, no promet res.
Serà un blog nocturn, com no podia ser d'una altra manera. Obligacions i devocions de tota mena, i també (in)disciplina, m'obliguen a usar les hores de la matinada per fer estes coses.
Als que tingueu la paciència de llegir este blog, moltes gràcies, als que fins i tot vulgueu col·laborar amb comentaris, milions de gràcies. Obviàment, demane civisme i que la possible mala llet siga transformada per intel·ligent ironia.
Molt cordialment, comencem este blog amb esta benvinguda.

3 comentaris:

Fajardo ha dit...

M'acostaré sempre que puga pel teu blog. No oblides comentar com van les coses pel colectiu!

Salutacions des de França.

Antonio Fajardo.

Xavier López ha dit...

Senyor Bellido;

Faça vosté el favor d´actualitzar el blog, que amb un país i un partit tan convuls com el que compartim crec que darrerament no li mancaran temes a tractar.

Saludets.... ¿camarada?

Pere Fuset ha dit...

Natxo Benvingut sigues a la Blocosfera. I com diu Xavi, a vore si tens certa disciplina i l'actualitzes sovint que el cibermón està plenet de blogs iniciats i orfes. Tinc moltes ganes de llegir tot allò que tu dius eprque estic convençut que serà d'allò més assenyat. Una abraçada.

Visita de quan en quan el meu blog.
http://blog.perefuset.com